luni, 16 februarie 2015

Trei portrete animate...

 (...Bune la orice etate) 

             
             Dincolo de Boom...e rang-ul
              Legendarelor desene,
             Trei eroi vor lua cuvântul,
             Prezentându-se-n catrene.
  

              Eu, Garfield, sunt ca portocala, 
             Rotund și dulce-acrișor; 
             De vă încearcă plictiseala, 
             Eu o alung cu mult umor.                               
              
                                   


             Precum știți, mă cheamă Jerry
             Deși-s mic și Tom e mare, 
             Nicio clipă nu mă sperii, 
             Îl bat măr. Eu sunt cel tare. 



                 Am culoarea fericirii,
             Nebunie și mister,
             Râd adulții și copiii:
             Yes, I am The Pink Panther!



6 comentarii:

  1. Ţi-au ieşit frumos rimele. Păcat că ai un număr prea mic de cuvinte pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Postarea asta a fost mai mult plăcerea mea. Și, chiar dac-am făcut-o de amorul artei, nu înțeleg de ce ar fi un număr prea mic de cuvinte pentru concurs. Nu am văzut să se specifice numărul minim de cuvinte necesar.
      O zi excelentă! ☺

      Ștergere
    2. Mă bucur că ţi-a plăcut să scrii!
      Ai dreptate, nu este specificat! :) Dar nici articolul indexat.

      Ștergere
    3. Aș vrea să fie indexat,
      Dar, cum o știe tot poporul,
      Cu "deștul" nu-i frumos s-arăți,
      Iar indexul e-arătătorul! ☺

      O săptămână grozavă!

      Ștergere
  2. Creativ...
    Felicitari, sunt frumoase versurile...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly