sâmbătă, 27 decembrie 2014

Decembre


 Te uită cum ninge decembre...
 Spre geamuri, iubito, privește -
 Mai spune s-aducă jăratec
 Și focul s-aud cum trosnește.
 
 Și mână fotoliul spre sobă,
 La horn să ascult vijelia,
 Sau zilele mele - totuna -
 Aș vrea să le-nvăț simfonia.
 
 Mai spune s-aducă și ceaiul,
 Și vino și tu mai aproape, -
 Citește-mi ceva de la poluri,
 Și ningă... zăpada ne-ngroape.
 
 Ce cald e aicea la tine,
 Și toate din casă mi-s sfinte, -
 Te uită cum ninge decembre...
 Nu râde... citește nainte.
 
 E ziuă și ce întuneric...
 Mai spune s-aducă și lampa -
 Te uită, zăpada-i cât gardul,
 Și-a prins promoroacă și clampa.
 
 Eu nu mă mai duc azi acasă...
 Potop e-napoi și nainte,
 Te uită cum ninge decembre...
 Nu râde... citește nainte. 


(versuri: George Bacovia; muzica și interpretarea: Nicu Alifantis)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly